zaterdag 26 augustus 2017

De snoezelkoning - Sandarijn Hilkhuijsen

Wie had ooit gedacht dat ik een gedichtenbundel voor kinderen zou gaan aanraden, ik zeker niet, maar het is wel degelijk zo! Gedichten voor en over kinderen... Voor Noa, een meervoudig gehandicapte knul die enorm kan genieten van snoezelen. Stuk voor stuk zijn alle gedichten in deze bundel juweeltjes. Juweeltjes die vertellen over het alledaagse leven van een kind met een grote of kleine beperking. Of die nu zichtbaar is of niet. Maar ook over dromen...

Een prachtige bundel om uit voor te lezen (en ondertussen ook zelf te genieten!), of zelf te lezen als je een beetje ouder bent. Verrijk jezelf met nieuwe ideeën, inzichten die het leven meer waarde kunnen geven waardoor je (nog) meer kunt genieten.

Met dank aan Droomvallei uitgeverij dat ik mocht genieten van dit boek. Ik hoop dat ik door dit blog veel mensen kan inspireren dit boek te gaan lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten